Положення про дистанційне навчання

Наказ про запровадження дистанційної форми здобуття освіти

Рекомендації по заповненню класних журналів

Посібник НУШ із організації дистанційного навчання

 

G suite for Education

Шановні учні та батьки!

Звертаємо вашу увагу, що організація освітнього процесу в ліцеї під час дистанційного навчання відбувається із застосуванням технологій дистанційного навчання:

Всеукраїнська школа онлайн – відеоуроки, тести та завдання для школярів 5-11 класів

https://lms.e-school.net.ua/

Zoom – сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей.

https://zoom.us/download

Google Meet – наш сервіс для безпечних і якісних бізнес-зустрічей, доступний для всіх і на яких завгодно пристроях

https://meet.google.com/

GOOGLE CLASSROOM – безкоштовний веб-сервіс створений Google для закладів освіти з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом.

https://classroom.google. com

Вайбер – програма-месенджер, яка дозволяє відправляти повідомлення, здійснювати відео- та голосові VoIP-дзвінки через інтернет.
сервиси Гугл: Google-форми– власні опитувальники, Google-Презентації– супровідник до кожного уроку, YouTube та ін.

https://www.google.com/intl/uk/forms/about/

https://www.google.com/intl/uk/slides/about/

https://www.youtube.com/

Сlasstime – онлайн-сервіс для встановлення зв’язку з учнями та проведення їхнього опитування в реальному часі дистанційно.

https://www.classtime.com/uk/

Освітній проект «На Урок» – онлайн-сервісдля роботи з учнями в онлайн режимі. Ви маєте можливість скористатися готовими онлайн – тестами або створити власні тестові завдання відповідно до теми уроку та в реальному часі простежити їх виконання.

https://naurok.com.ua/

Національна освітня платформа “Всеосвіта” – онлайн-сервісдля роботи з учнями в онлайн режимі.

https://vseosvita.ua/

learningsАpp – конструктор інтерактивних завдань, що дозволяє зручно й легко створювати електронні інтерактивні вправи, що сприяє активності, самостійності, ефективності, зв’язку теорії з практикою, поєднання колективних та індивідуальних форм навчальної роботи тощо.

LearningApps.org

Scratch – учні можуть використовувати для програмування

https://scratch.mit.edu/